dinsdag 12 februari 2008

Start web-log

Het is zondag 10 februari. Het heeft even geduurd voordat ik ben gestart met een eigen web-log. Vandaag is het een prachtige zonnige dag. En juist vandaag ben ik me gaan verdiepen in de wereld van Hyves en blogs. Er zijn onbegrensde mogelijkheden in de digitale wereld. Ik realiseer mij danook dat het nog een behoorlijk tijd vergt voordat ik goed bekend ben met deze wereld.

Ik heb in de ochtend een rondje Sloterplas (6 km) gelopen. Sinds december 2007 ben ik gestart om een keer per week te lopen. Dat is geen overbodige luxe gezien het feit dat ik door de weeks veelste weinig beweeg. Eigenlijk is een keer per week te weinig. Mijn voornemen is danook om voor de zomer dat uit te breiden naar twee keer per week. Na het lopen voel ik me als herboren. Moe maar voldaan en klaar voor weer een drukke werkweek.

Geen opmerkingen: